Catwang




Gerçek bir kedi kafasıyla imtihanımı ilk olarak Juxtaposer ile vermiştim. Emek emek
uğraştıktan sonra her ne kadar kulakları sığmasa da stamp olarak kaydetmiş ve başka
fotoğraflarda da kullanabilme ihtimalini çok sevmiştim, ta ki 24 saat dolmadan catwang'i
keşfedene kadar. Bundan übersüper app olur bunu biraz düşüneyim dememin hemen
ardından yapılmışını bulduğum 4256765162. uygulama olan Catwang gerçekten çok
eğlenceli bir uygulama.

Hesabımda az kedi görüyomuşsunuz gibi bi de şimdi sizi kedinsan fotoğraflarına boğmaya
hazırlanıyorum :) İnstagram'dan sonra edindiğim kedi aşkını geç buldum çabuk kaybetmeye
de niyetim yok. O yüzden beni ve fotoğraflarımı böyle seviniz lütfen. Sevgiler.

Catwang'e Açık Mektup: Keşke menündeki setlerden sadece ilki ücretsiz olmasaydı ve
gözler tercihe göre görünebilir olsaydı. Lütfen ilk update ile gereğini yap. Öptüm.


Catwang ilk set - Ücretsiz


More Catwang 2. Set - 0.99$


Even More Catwang 3. Set - 0.99$


Very Big Cats


App Store - Catwang


İyi Eğlenceler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder