iPhoneography Before&After Vol.4, 5 & 6

Bu serinin adı Dilge Loves 12:59 :) Hayatımdaki nadide sporculardan biri olan
Dilge'yi bir önceki yazıdan zaten tanıyorsunuz, buradan bir kere daha mükemmel
bir model olduğu için kendisine teşekkür etmek istiyorum. Bir sonraki hedefim kendi
dalları olan basketbol ve tırmanma etkinliklerini taciz edip, efsane pozlar yakalamak.
Şimdilik bu planlardan da habersiz tabii :)

Burhan Felek Spor Tesisleri'nde baya bi ilgi çektiğimiz o gün en çok kullandığım
uygulamalardan biri Fast Camera oldu. Başla tuşuna bastığınız anda seri olarak
fotoğraf çekmeye başlayan uygulama Stop'a basmayı unuttuğunuz anda şarjınız
bitene kadar fotoğraf çekebilir :) Çektiğiniz zibilyon adet fotoğraftan beğendiklerinizi
seçebilir veya hepsini albümlerinize kaydedebilirsiniz. Aşağıdaki düzenlemelerin
 çoğu bu uygulama ile çekilen fotoğraflardan oluşuyor.

Düzenleme 1


Camera+ ile HDR efekti ekledim.


Big Lens ile arka planı flulaştırdım ve EasyTitler ile 12:59'dan finish ipi yaptım.


Düzenleme 2
Montage ile beyaz bir arkaplan üzerine eklediğim fotoğrafları üçgen şeklinde keserek ekledim.


  EasyTitler 'ın invert modu ile yazdığım 12:59'u yine Montage ile düzenlemeye ekledim.



Son olarak da Paint Fx ile acılı bir türkü eşliğinde tuğlaları ördüm.

Düzenleme 3


EasyTitler Invert modu ile 12:59 yazdım.
 
 

Diptic ile mirror görünümü elde ettim.


Son olarak da Picfx ile Paint Dabble filtresi ekledim.


Siz de Nevin'e destek olmak için 12:59 konulu fotoğraflarınızı  #makeitcount   
ve #nevinyanit hashtag'leri ile instagram'dan paylaşabilirsiniz.

24.06.2012
Caddebostan Sahili
Saat 10:00'da

May the force be with Nevin Yanıt :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder